• 0

Imeti ustvarjen profil/stran ni dovolj

Veliko ljudi me je že sigurno eno leto spraševalo, zakaj nisem prisotna na Twitter-ju. Moj odgovor je bil preprost: “Ker trenutno nimam časa, da bi lahko poskrbela za mojo prisotnost na tak način, kot si to želim.” Od danes naprej bom poskrbela.

Pa vi, ste se kdaj vprašali, ali dovolj skrbite za svojo Facebook stran, Twitter profil, LinkedIn stran? Ali pa ste morda mišljenja, da je dovolj, da si zgolj ustvarite strani in profile ter morda enkrat na mesec nekaj objavite in ste s tem naredili dovolj? Žal vas moram razočarati. Biti prisoten ni dovolj. Pred izbiro spletnega družbenega omrežja (v nadaljevanju SDO) je potrebno dobro premisliti, katerega boste izbrali in predvsem kakšno pot komunikacije boste ubrali.

Če vzamemo malce bolj drzno primerjavo: spletno družbeno omrežje je kot otrok, ki raste. Ni dovolj, da mu samo tu in tam damo nasvet, ga usmerimo, ampak ga moramo iz dneva v dan negovati in skrbeti zanj, saj bo drugače zaostal in tudi drugi ga ne bodo upoštevali, mu sledili.

Če si tam, bodi 100 % vključen

Vsako SDO zase ima svoje značilnosti, ki jih je potrebno upoštevati v smeri doseganja odličnih rezultatov. Zato je potrebno sprejeti nekaj ciljev, ki se jih upošteva pri grajenju svoje prisotnosti.

1. Strategija

Biti prisoten na SDO ni strategija. Je zgolj prvi korak. Določiti morate:

  • kdo je vaše ciljno občinstvo, kdo so vaši kupci,
  • kdaj preživljajo svoj čas na Facebook-u, Twitter-ju itd.,
  • s kakšnimi vprašanji v zvezi z vami se soočajo,
  • kakšne informacije želijo prejeti od vas.

Pri tem je ključno, da se odločite, kdo bo poskrbel za vašo strategijo. Imate dovolj časa in izkušenj, da boste poskrbeli za kakovostno in pristno pojavljanje na SDO ali boste to prepustili izkušenim strokovnjakom?

2. Skupna pristajalna stran

Ne glede na to, na kolikih SDO ste prisotni, zagotoviti morate, da vse obiskovalce usmerjate na skupno pristajalno stran, kjer jim ponujate vaše izdelke ali storitve. Navsezadnje vaš cilj ni, da imate zgolj veliko oboževalcev, sledilcev, ampak, da se poveča vaša prodaja in prepoznavnost znamke, podjetja. Če boste na SDO poskrbeli za privlačno vsebino ter jih potem s pozivi k akciji, kot so “Naročite tu, Kontaktirajte nas, Preberite več” usmerili na vašo spletno stran, boste zagotovo gradili svojo pot uspeha.

3. Spremljanje rezultatov

Ali spremljate rezultate, kot so obisk vaše spletne strani, ki ga prinesejo SDO, število nakupov, ki prihajajo iz SDO in podobno? V kolikor tega še ne počnete, je skrajni čas, da se tega lotite. Šele tako boste namreč spoznali, kateri kanali so ključni za povečanje prodaje. Analizirali boste lahko tudi svoje občinstvo ter si med drugim pridobili tudi vpogled v to, na katerih napravah vas spremlja največ ljudi. Dobro orodje, ki vam omogoča spremljanje rezultatov iz vseh virov, je Google Analytics. primer_twitter

4. Ne pozabite na ostala marketinška orodja

Oglaševanje (tako na spletu kot tudi v drugih medijih), e-novice, objave v medijih in še kaj so orodja, ki morajo dopolnjevati vašo prisotnost na SDO. Zgradite zgodbo, vsa orodja in SDO se naj med sabo prepletajo, da boste ljudem, ki vas spremljajo, zagotovili celostno izkušnjo in se vtisnili v njihov spomin.

Kot lahko vidimo, spletni marketing ne pomeni zgolj to, da smo prisotni na SDO. S skrbno načrtovano strategijo in nenehnim prizadevanjem za doseganje rezultatov lahko naredimo velik korak k povečanju prodaje in prepoznavnosti. 

V kolikor želite spoznati, kako uspešno graditi prepoznavnost na enem izmed SDO, natančneje na Facebook-u, se mi pridružite na super delavnici. Več tukaj >>

 


  • 0

Kdo je Kuka?

Category : Kuka

Spletni marketing me že 24 ur na dan spremlja že več kot leto dni. Zakaj 24 ur na dan? Ker tukaj nikoli ne (za)spimo. Če bi, bi namreč številke lahko odšle po svoji poti in tudi tisti, zaradi katerih ustvarjamo spletni marketing, vaši kupci, oboževalci, bi zaspali.

Že takoj na začetku, ko sem se srečala s spletnim marketingom, so to bili veliki koraki zame. Pod vodstvom Klemna Štruca, slovenskega strokovnjaka za spletni marketing, sem namreč pričela odkrivati to področje na primeru takrat največje modne spletne trgovine v Sloveniji, Stilago, ter drugih večjih naročnikov. Razsežnost oglaševalskih kampanj in vseh aktivnosti bi težko opisala v tej kratki predstavitveni objavi, ključno pa je bilo, da se je vse nadgrajevalo in kaj hitro nisem bila zgolj opazovalka, ampak tudi ustvarjalka vsega, kar je povezano s spletnim marketingom.

Najprej sem osvajala Facebook, nato e-marketing. Moji “zbirki znanja in izkušenj” se je nato pridružil še Google AdWords in postopoma tudi LinkedIn ter ostale platforme, na katerih skupaj z naročniki prepoznamo potencial za širjenje prepoznavnosti njihovega podjetja in pospeševanje prodaje. Ker spremljam trende in novosti na tem področju, pa sem naročnikom vedno tudi na voljo za svetovanje o spletnem marketingu.

20150514_123944

Izsek iz Vestnika, 14. maj 2015

Izjemno vesela in ponosna sem, da sem imela in imam priložnost sodelovati z izjemnimi slovenskimi podjetniki, ki si želijo biti vidni, pospešiti prodajo, ob vsem tem pa svojim kupcem ponuditi tudi nekaj več – zaupanje v njihovo znamko. Ker verjamem v srčnost v podjetništvu, v to, da je potrebna zgodba, s katero živite in jo živijo tudi drugi skupaj z Vami.

In morda sem ena izmed redkih, ki želim ostati tu, v Sloveniji. Medtem ko mi velikokrat svetujejo “Razširi se navzven, tja, kjer je več priložnosti.”, jaz še vedno vztrajam tukaj, kjer sem in si še posebej želim, da bi poleg večjih slovenskih podjetij osvojila tudi zaupanje pomurskih. Ker verjamem, da bo tudi tukaj napočil trenutek, ko bo moč spletnega marketinga prepoznana in cenjena.

Kakšen je moj pristop? Najprej Vas želim spoznati, zato na prvem sestanku ne boste prejeli nič drugega kot mojo vizitko z kontaktnimi podatki. Ne bom prinesla brošur, letakov, načrtov, ker vse to se bo ustvarilo šele takrat, ko spoznam Vašo bolečino, težavo, ki jo želite rešiti s spletnim marketingom. Vam oglaševalske kampanje ne prinašajo rezultatov? Vam zmanjkuje idej za urejanje e-novic ali Facebook/LinkedIn strani? Sploh ne veste, kje bi se lotili spletnega marketinga in predvsem, koliko dodatnega budgeta bo to pomenilo za Vaše podjetje? To je le nekaj vprašanj, ki jih bomo razrešili. In šele takrat, ko se srečamo drugič, boste prejeli nekaj, kar bo veliko vredno zgolj za Vaše podjetje – točen načrt, na podlagi katerega še vedno imate možnost izbire, ali me boste izbrali, da Vam bom pomagala graditi Vašo zgodbo uspeha ali ne. Toda verjemite, vsaka skrbno načrtovana poteza spletnega marketinga se bo obrestovala in to že po nekaj prvih korakih.

Torej, Vas morda zanima več o morebitni skupni poti sodelovanja? Potrebujete še več informacij? Vas zanima, če lahko pomagam tudi Vam? Kontaktirajte me, z veseljem Vam prisluhnem.

logotipi_novo


  • 0

Prvič …

Category : Kuka

Ko se kar naenkrat znajdeš s polno glavo informacij, si želiš, da bi le-te lahko širil naprej. Da bi jih predal tistim, ki jih potrebujejo za nadaljevanje in nadgrajevanje svoje poti. In tako sem dobila priložnost prvič predavati o spletnem marketingu (če odštejemo vsa svetovanja preko Skype-a).

Prvo predavanje, ki se je odvijalo v Pomurskem tehnološkem parku in je nosilo naslov “Kako se naj podjetja lotijo marketinga na spletu?”, je bilo namenjeno start:up podjetjem. Predvsem sem jim podala vse uporabne informacije v zvezi s tem, kaj vse spletni marketing zajema, da so dobili bolj celostno predstavo. V praktičnem delu pa smo podrobneje pogledali 3 podjetja, njihove zgodbe ter konkretne nasvete za njihov spletni marketing.

Marjetka Jakob, projektna vodja v Pomurskem tehnološkem parku, je po izvedbi delavnic zapisala: “Posebna hvala Moniki za izčrpno prezentacijo “Kako se naj podjetja lotijo marketinga na spletu” in odlično, uporabno ponazoritev oglaševanja na primerih Astroanimacij in Modernih, dizajnerskih kopalniških omaric!”

 

DSCN2369

DSCN2370

DSCN2371