E-mail kanal ni mrtev in ne umira

  • -
novice_2016_10_06

E-mail kanal ni mrtev in ne umira

Kje si nazadnje preveril e-pošto? Med gledanjem televizije? V postelji? V kopalnici? Če sem odkrita, pogledam ponavadi takoj, ko zazvoni telefon, ne glede na to, kje sem. Razen, ko imam popoldanske proste urice, se poskušam vsaj malo odklopiti. Pa ti? Poglej, kaj je pokazala raziskava, ki so jo izvedli v podjetju Adobe. 

Nedavna raziskava, ki so jo izvedli pri podjetju Adobe, nakazuje na to, da uporaba e-pošte narašča ter potrošniki v njej še vedno vidijo pomembno komunikacijsko sredstvo, kot enega najboljših načinov, kako priti v stik z blagovno znamko.

adobe-email-survey-2016

Čas, ki ga namenjamo za preverjanje e-pošte, se je v primerjavi z lanskim letom povečal za 17 odstotkov med pisarniškimi delavci v ZDA in tudi pričakovanja za hiter odgovor se povečujejo glede na raziskavo, ki jo je naredil Adobe.

Zato se v marketingu moramo zavedati tega pomena kanala, saj še vedno prinaša velik delež prihodka. Polovica izmed vprašanih v raziskavi namreč raje stopi v stik z blagovno znamko preko e-pošte.

V raziskavi so prišli še do sledečih ugotovitev:

  • E-pošta na delovnem mestu postaja manj formalna in bolj kratka.
  • 42% anketirancev je v službenem e-sporočilu že uporabilo “emoje” oz. simbole. Najbolj priljubljen simbol je “Všeč mi je”.
  • Skoraj polovica anketirancev pričakuje odgovor na poslano e-pošto na delovnem mestu v manj kot eni uri. Četrtina vprašanih, ki so stari med 25 do 34 let, želijo odgovor prejeti v nekaj minutah.
  • Ljudje pošljejo 19 službenih e-sporočil tekom vikenda in jih preberejo okrog 29.
  • 79% anketirancev pregleda e-pošto na dopustu.

Ravno zaradi napredka tehnologije in dostopnosti na vsakem koraku se moramo zavedati, da “kdor prej pride, prej melje”. Če bo nekdo dalj časa čakal na tvoj odgovor, bo medtem lahko našel že nekoga drugega, ki mu bo informacije ponudil hitreje, zato nikakor ne zanemarjaj pomena tega kanala. Seveda ne smemo pozabiti ob tem dobrih praks uporabe e-pošte v namene grajenja blagovne znamke in prodaje izdelkov. Več o tem pa v eni izmed prihodnjih objav 😉