Kako se je spremenila oblika Facebook strani?

  • -
slika02

Kako se je spremenila oblika Facebook strani?

Facebook vsake toliko pripravi takšne ali drugačne novosti, to smo že navajeni, a ne? Pred kratkim nas je pričakal nov izgled Facebook strani. Danes sem ti pripravila objavo na temo zadnjih novosti ter o tem, kako ti lahko koristijo, če jih uporabljaš na pravi način.

 

  1. Prikazna slika ne zakriva več naslovne fotografije

 

Takoj na začetku lahko opaziš, da je naslovnica »čista.« Prejšnje Facebook strani so bile oblikovane tako, da je naslovno sliko zakrivala prikazna slika, ime strani, uporabniško ime, gumb za poziv k dejanju (CTA), gumb »Like«, gumb za sporočila in dodatni gumb z možnostmi. Sedaj je vse to premaknjeno drugam in meni je ta sprememba zelo všeč. Brez vsega tega namreč lahko naslovna fotografija zasije v vsej svoji lepoti. Kaj to pomeni? To pomeni, da ni več potrebno naslovnice prilagajati drugim elementom in lahko oblikuješ fotografijo za svojo blagovno znamko, naj bo to storitev ali izdelek, tako kot se tebi zdi, da bo najbolj privlačno. Glede mer priporočajo, da se naslovnica prilagodi v razmerju 828 x 315 pikslov. Najbolje, da kar sam preveriš naslovno sliko v različnih brskalnikih in napravah (računalnik, mobitel,..), saj se lahko fotografija prikazuje različno. To je pomembno predvsem takrat, ko je v naslovnici besedilo in se tako ne bi pravilno oz. v celoti prikazovalo.

 

fb

 

  1. Nov gumb Call-to-Action

 

Z novim, bolj svetlim, večjim CTA gumbom obstaja več možnosti, da bodo obiskovalci kliknili na tvoj poziv k dejanju. Torej, če tega do sedaj še nisi storil, je zdaj pravi čas, da dodaš CTA gumb na svojo Facebook stran, drugače je videti, kot da nekaj manjka. Ustvariš lahko različne CTA gumbe. Na primer lahko CTA gumb nastaviš tako, da te bodo uporabniki mobilnih telefonov lahko, kar takoj poklicali namesto, da bi prej mogli obiskati spletno stran.

 

  1. Zavihki na levi strani

 

Poskrbi, da bodo vsi zavihki izpolnjeni. Prej je bil gumb O strani manj izrazit, kot je sedaj, kar pomeni, da imajo pravilno izpolnjeni podatki večjo vrednost. Sedaj, ko so zavihki na levi stranski vrstici, so za obiskovalce bolj privlačni in tako obstaja več možnosti, da kliknejo na njih. Ker sta v tej vrstici tudi zavihka fotografije in videoposnetki, pripravi in ustvari tudi nekaj vizualne vsebine, s katerimi boš lahko izboljšal vtis produkta ali storitve, ki ga/jo prodajaš. Lahko pa tudi razmisliš o odstranjevanju zavihkov in na ta način preprečiš, da bi obiskovalci klikali na zavihke brez ustrezne vsebine.

 

  1. Dodajanje zavihkov po meri

 

V novi različici Facebook strani je tudi možnost dodajanja dodatnih zavihkov po meri, npr. YouTube kanal, ki so prav tako vidni v levi stranski vrstici.  Ti zavihki ostanejo na svojem mestu in med tem, ko se obiskovalci strani pomikajo navzdol in pregledujejo objave, imajo vedno možnost, da kliknejo na njih.

 

Ne pozabi! Še naprej redno objavljaj različne vsebine,  ki bodo pritegnile tvoje ciljno občinstvo na Facebook strani. Eksperimentiraj z najnovejšimi funkcijami, kot je na primer Live video, in tako doseži čim večji učinek z aktivnostmi na Facebook strani.