Kliki ali konverzije?

  • -
novice_2016_10_30

Kliki ali konverzije?

Pogosto vprašanje, ko se lotiš Facebook oglasov, je, kako jih optimizirati. Na klike ali na konverzije? Odločiti se je potrebno med “Send people to your website” oziroma oglasi za povečevanje klikov – obiskovalcev na spletni strani ali “Increase conversions on your website” oziroma oglasi za povečevanje konverzij. Obstaja še veliko drugih možnosti za kampanje, vendar bom v tej novički predstavila razlike med kliki in konverzijami.

Izberi cilj oglaševanja

Prvi korak, ki ga je potrebno narediti, ko zaženeš Facebook Ads Manager in se odločiš za kreiranje nove kampanje, je izbira vrste oglasov. Na prvi pogled se zdi boljša izbira »Increase conversions«. Kdo pa nima raje dejanske konverzije kot pa samo spletni obisk?

Facebook_Ads

Kaj potrebuješ preden se odločiš za spletno konverzijo?
1. Na spletni strani je potrebno imeti nameščen Facebook Pixel iz Ads Manager-ja.
2. Potrebno je imeti “thank you page,” s pomočjo katerega se beležijo konverzije.
3. Prav tako je potrebno ustvariti bodisi konverzijo s standardnim dogodkom (Conversions With Standard Events) ali konverzijo po meri (Custom Conversions), ki nam prikazuje konverzije na določenem “thank you page” ali na vseh podstraneh (npr. število ogledov strani ipd.).

Facebook Pixel je koda, ki je vezana na Facebook oglaševalski račun in se povsem enostavno namesti na spletno stran, lahko pa ti pri tem pomagajo programerji.

Če spodbujaš nekoga, da obišče tvojo spletno stran, da se npr. vpiše v obrazec za prejemanje newsletterjev, se prijavi na webinar ali opravi nakup, je potrebno imeti na spletni strani “thank you page” oz. zahvalno stran, kar pomeni, da bi ob prijavi bili preusmerjeni na stran, ki npr. pravi “Hvala za vaše naročilo” ali “Hvala za vašo prijavo” oziroma nekaj podobnega. To mora biti podstran na tvoji spletni strani.

Torej, ko imaš »thank you page« pripravljen, je naslednji korak ta, da Facebook-u poveš, katere konverzije naj šteje in so pomembne zate. Konverzije s standardnimi dogodki so samo ena dodatna vrstica, ki je dodana k osnovni Pixel kodi in lahko izbereš tisto, ki je najbolj smiselna. Konverzije po meri (Custom Conversions) pa nastaviš sam glede na URL.

Custom_Conversions

Razlike med optimizacijo klikov ali konverzij

Glede na situacijo, morda ne boš mogel izbrati optimizacijo za konverzije, ker morda ne moreš umestiti Facebook Pixel na spletno stran ali na »thank you page«. To se lahko zgodi v naslednjih primerih:

– oglaševanje izdelka na Amazon.com,
– oglaševanje webinarja brez »thank you page«,
– oglaševanje dogodka brez zbiranja prijav in brez »thank you page«,
– spodbujanje ljudi za obisk druge spletne strani, se pravi spletne strani, ki ni tvoja.

V takih primerih je potrebno optimizirati oglase na to, da prejmeš čim več klikov na povezavo. Če je to najboljša možnost, je to ok. To pomeni, da bo Facebook prikazal tvoj oglas ciljni skupini ljudi, ki si jo določil in je večja verjetnost, da bodo kliknili na povezavo.

Če lahko optimiziraš oglase na konverzije, potem najprej moraš izbrati, na katero konverzijo želiš optimizirati oglase, kot prikazuje spodnja slika. Se pravi Facebooku točno poveš, katera konverzija je pomembna za dotičen set oglasov. Seveda se bodo merile tudi ostale konverzije, v primeru, da jih imaš nastavljenih več, vendar kot glavna se upošteva ta, ki jo izbereš.

Conversions

Facebook bo potem tvoje oglase dostavljal ciljni skupini, ki je najbolj primerna za doseganje čim večjega števila konverzij. Ponavadi je to najboljši način za optimizacijo oglasov, vendar lahko obstajajo izjeme, zato je dobro čim več testirati in lahko narediš tudi podobna seta z različno optimizacijo ter potem vidiš, kje dosegaš boljšo ceno na konverzijo. Če si ustvaril oglas na klike, lahko namreč še vedno spremljaš konverzije, ki si jih izbereš v nastavitvah.

Lead Generation oglasi

Če ne moreš dodati Facebook Pixel na spletno stran, lahko uporabiš tudi Lead Generation oglase, s pomočjo katerih lahko nabiraš kontakte in pri tem točno veš, kakšna je cena na kontakt. To so lahko prijave na novice, prijave na dogodek, prenos e-knjige, ipd.

Lead Generation Ads sicer zahtevajo malenkost več časa, da se vzpostavijo, saj je potrebno ustvariti tudi prijavni obrazec (Lead Form), vendar ni tako zahtevno in se vsekakor splača, saj ti dajo zares točen vpogled v to, koliko denarja moraš porabiti, da pridobiš nov kontakt.

Lead Generation Ads

 

 

 

 

 

Facebook oglasi so zelo učinkovito in sledljivo marketinško orodje. To je zgolj kratek povzetek izmed množice nastavitev, ki jih lahko uporabljaš pri kampanjah. Vsekakor ti priporočam, da dobro vstaviš Facebook Pixel kodo na spletno stran in si urediš tudi “thank you page”, saj boš potem lahko optimiziral oglase na konverzije, ki so ključni pri doseganju večjega števila nakupov.