Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Facebook je najbolj razširjeno spletno družbeno omrežje, ki nam v vsaki sekundi ponuja veliko različnih poti, na kakšen način lahko dosežemo naše potencialne kupce – ljudi, s katerimi želimo vzpostaviti odnos, vzbuditi zaupanje, da nam bodo sledili in bodo poslali največji oboževalec naših izdelkov in našega podjetja.

Toda, kako to doseči? Kako sploh pričeti pot na Facebook-u, na kakšen način pričeti komunicirati z javnostjo, kako pogosto naj to počnemo, kakšne slike naj uporabimo, kako se jim približati na način, da nas bodo SLIŠALI IN ZAČUTILI tako, kot mi želimo? Da, še vedno govorimo o Facebook-u, ampak Facebook ni platforma, ampak so tam ljudje, ki si želijo odkriti tisti delček vas, zaradi katerega vam bodo zaupali in sledili. Ste se našli v teh vprašanjih? V nadaljevanju vam bom razkrila, kje prejmete odgovor na njih 😉 facebook04

Še prej pa bi vam rada povedala, da sem ob spoznavanju neštetih marketinških zgodb različnih podjetij spoznala predvsem dvoje:

  • podjetniki ne vedo, na kakšen način bi se lotili Facebook marketinga, saj jim čas niti ne dopušča, da bi to počeli tako, kot je treba;
  • podjetniki se bojijo zaupati Facebook marketing in budget novi osebi, ker so se v preteklosti že opekli.

 

Zato prihaja do 3 ključnih napak, ki jih počnejo podjetniki na Facebook-u:

1. “Facebook, a smo mi že tam?”: Ko pomislite na Facebook stran, se najprej vprašate: “Čakaj, a jo že sploh imamo, kdo že skrbi za njo, se tam sploh kaj dogaja?”
2. “Glavno, da se dodaja, ni pomembno, kaj”: Živite v prepričanju, da je pomembna kvantiteta, samo da se objavlja, da se porablja budget, brez nadzora, brez prave vrednosti. Ob tem si mislite: “Ah, saj pa z enim oglasom lahko dosežemo prav vse, ne glede na starost, spol in kreative, ki jih uporabljamo.”
3. “Facebook požira moj denar?”: Se vam zdi, da v Facebook oglaševanje vlagate veliko? Se vam sanja, kje je ta denar? Veste, kje lahko pogledate rezultate? Ali zgolj vlagate brez nadzora, brez poročil, brez nadgradnje na najbolje delujočih stvareh?

Prepoznate katero izmed napak tudi pri vas? Kateri bo prvi korak, da boste rekli stop, dajmo, odpravimo to vprašanje, ta signal? In ravno sedaj, v tem trenutku, vam podajam roko, da naredite spremembo, da skupaj izboljšamo vašo prepoznavnost na Facebook-u in odpravimo vse te napake.

agencija_kuka_delavnicaKAKO? Srčno vas vabim na PREDAVANJE: Vam Facebook ne prinaša rezultatov? 3 največje napake, ki jih delajo podjetniki na Facebook-u, ki bo

10. maja od 14. do 17. ure v Murski Soboti,

na krasni lokaciji v Pomurskem tehnološkem parku.

 

Na našem druženju si bomo pogledali te tri ključne napake in to ne zgolj površinsko, ampak pod drobnogledom, tako da se bodo razblinile enkrat za zmeraj. Seveda, pazite, potrebno bo še veliko dela iz vaše strani, da vse to udejanjite, ampak domov boste odšli s spoznanjem, da je Facebook lahko vaš najboljši prijatelj na poti do doseganja poslovnih rezultatov, do tega, da se približate ljudem, tistim, za katere želite, da vam sledijo. In končno boste vedeli, kako začeti, da bo prav, da ne bo vaš dragocen denar izpuhteval v zrak.

 

kuka_krogIn kdo sem jaz, da mi boste dopustili, da dodam moj delček v vaš Facebook marketing? Sem Monika, presrečna samostojna podjetnica in lastnica agencije za spletni marketing. Srčna. Vedno z  nasmehom na ustnicah. Odgovorna. Zanesljiva. Prekmurka, s srcem na pr(a)vem  mestu. Verjamem v srčnost v podjetništvu. To je tudi glavni razlog, da sem se odločila stopiti na samostojno podjetniško pot z agencijo Kuka. S svojim znanjem in izkušnjami želim pomagati podjetjem, da povečajo spletno prodajo kot tudi izboljšajo obisk na fizičnih lokacijah. Sodelovala sem pri različnih projektih, tako majhnih kot tudi večjih podjetij, kjer me vodijo tri stvari: doseganje zastavljenih ciljev, zadovoljstvo naročnikov in zaupen, dober odnos z naročnikom, saj le tako lahko zgradimo zgodbo uspeha.

Ljudje, ki so se me dotaknili, in ljudje, mi dovolili vstopiti v njihovo marketinško zgodbo >>

Več o agenciji Kuka >>

Vstopnica za enkratno popotovanje po sladkih Facebook skrivnostih velikih podjetij znaša samo 50 €. 

!!! POZOR, POZOR !!! Za vas imam pripravljeni še dve DARILI, zato vsekakor ne spreglejte:

DARILO 1: vpišite pri prijavi v prostor za sporočilo kodo KUKA in prihranili boste 10 €.

DARILO 2: v kolikor se na predavanje prijavita 2 osebi (lahko tudi iz različnega podjetja), znaša vstopnina za obe osebi zgolj 70 €. Zabeležite to pri prijavi v sporočilo in nato se vam oglasim za vse podrobnosti.

Torej, katero darilo boste izbrali? 😉

    Ime in priimek (obvezno)

    Email (obvezno)

    Telefon (obvezno)

    Naziv podjetja, ki bo plačnik udeležnine (v kolikor gre za podjetje):

    Naslov podjetja, ki bo plačnik udeležnine (v kolikor gre za podjetje):

    Davčna številka podjetja, ki bo plačnik udeležnine (v kolikor gre za podjetje):

    Pišite, pišite, pišite - bolje vprašati, kot nikoli izvedeti 😉

    DDV ni obračunan na osnovi 1. odstavka 94. člena ZDDV – 1. Po prejemu prijave, vam bomo poslali predračun in vse potrebne podatke o plačilu kotizacije. Vaša prijava je potrjena, ko prejmemo obvestilo o plačilu.

    Veselim se srečanja z vami in verjamem tudi v vašo zgodbo. In presrečna bom, če bom lahko dodala moj kamenček v mozaik vašega uspeha.