Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

8 idej za testiranje Facebook oglasov

A/B testiranje oglasov je lahko zelo zanimivo in zabavno. Obstaja toliko različnih elementov in možnosti oglasov, ki jih lahko preizkusiš. Ampak, kje začeti? Če te zanima, s katerimi oglasnimi elementi priti do boljših rezultatov, si preberi današnjo novičko. 

Za doseganje statistično pomembnih rezultatov moraš imeti precej potrpljenja, kar pomeni, da je potrebno vsak preizkus testirati vsaj nekaj dni. Zato to zahteva kar precej časa. Vendar te to naj ne ustavi, kajti rezultati, ki jih boš dobil, bodo zelo dragoceni. In katerim je potrebno dati prednost? Po mojih izkušnjah sta dve najpomembnejši stvari, ki ju je potrebno postaviti na prvo mesto, in sicer sta to ciljno občinstvo in vizualni prikaz oglasa. Šele nato se lahko eksperimentira z drugimi elementi oglaševanja.

1.  Testiranje ciljnega občinstva

Facebook ciljna skupina temelji na lokaciji ljudi, demografiji, interesih itd. Ker je ciljno občinstvo najlažje skreirati, večina oglaševalcev začne s tem. Vendar se nikakor ne smemo omejevati zgolj na le eno ciljno publiko. Oglase lahko preprosto »dostavimo« osebam različnega spola, z različnimi interesi ali lokacijami in tako vidimo, katera ciljna skupina ustvari najnižje stroške oz. najboljšo ceno na konverzijo ali drug najboljši cilj, ki smo si ga določili v kampanji.

facebook_ads_interests

 

 

 

 

 

 

 

2.  Testiranje vrste oglasa

Ko odkriješ popolno ciljno skupino, priporočam, da preizkusiš slike in postavitev oglasa. Facebook ima več kot 10 različnih vrst oglasov. Glede na izdelek, ki ga prodajaš, lahko preizkusiš dinamične oglase, ločiš na mobilne in desktop oglase, potem so tukaj še več produktni oz. Carousel oglase itd. Na sliki je primer testiranja »Carousel« oglasa in običajnega slikovnega oglasa.

facebook_ads

3. Testiranje barv oglasa

Študija Consumer Acquisition je pokazala, da imajo slike velik vpliv na uspešnost oglasov, in sicer kar od 75% do 90% na uspešnost oglasa.

facebook_images

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  Testiranje oglasa s sliko z besedilom ali s sliko brez besedila

Slika je prva stvar, ki jo obiskovalci opazijo pri oglasih, zato je zelo priporočljivo, da sliki »ponudiš« dodatno vrednost. Vendar ne v vseh primerih. Zato je potrebno oglas A/B testirati, in sicer oglas, ki vsebuje sliko z besedilom in oglas s sliko brez besedila.

facebook_ads_text

 

 

 

 

 

 

 

5. Testiranje naslova oglasa

Obstaja veliko raziskav, ki kažejo, kako napisati dobre naslove. Na primer, če se naslov začne s številko, obstaja 36% več verjetnosti, da bodo ljudje kliknili na oglas. Ampak zagotovo to ne velja pri vseh, zato je potrebno preizkusiti različne možnosti. Navsezadnje je vsaka blagovna znamka drugačna, zato so tudi želje njihovega občinstva drugačne.

facebook_title

 

 

 

 

 

 

 

6. Testiranje dolgega proti kratkemu besedilu

Čeprav imaš možnost, da na Facebook-u zapišeš oglas z dokaj dolgim besedilom, to ne pomeni, da ga mora biti prav toliko. Kratka in jasna sporočila oglasov zahtevajo manj napora, zato si jih nekateri ljudje želijo bolj, nekateri pa imajo spet raje, da je zapisano več. Testiraj, da ugotoviš, kaj deluje najboljše.

facebook_cta

 

 

 

 

 

 

 

7. Testiranje oglasa z različnim CTA gumbom

Pri nastavljanju oglaševalskih akcij lahko v upravitelju oglasov izbiraš med večimi različnimi CTA gumbi. Ponavadi se ponudba ujema z večimi CTA gumbi, zato je potrebno testirati, s katerim bo dosežen največji učinek.

facebook_cta02

8. Testiranje oglasov za različne naprave

Glede na najnovejše novice, Facebook uporablja več kot 1,9 milijarde uporabnikov. Vsi ti uporabniki nimajo enakih vzorcev uporabe – nekateri od njih raje brskajo po novicah Facebooka iz svojih računalnikov, medtem ko drugi raje iz brskalnika za mobilne naprave. Zato je za uspešnost oglasov potrebno ugotoviti, kje se ciljno občinstvo večino časa zadržuje, kajti oglasi se glede na vrsto naprave razlikujejo.

facebook_placement

 

 

 

 

 

 

 

 

Kot lahko vidiš, obstajajo številne možnosti za testiranje in optimiziranje oglaševalskih akcij na Facebooku. Upam, da sem ti z današnjo novičko olajšala delo in boš s temi idejami ter nasveti lažje preizkušal svoje Facebook oglase. Pa seveda uspešno 😉