Načinov sodelovanja je več. V največji meri se odvijajo individualna ZOOM srečanja, na katerih določimo strategijo digitalnega marketinga, postavimo cilje in nato začnemo s potrebnimi aktivnostmi v smeri uresničevanja ciljev (priprava vsebin za Facebook in Instagram, priprava oglaševalskih kampanj za Facebook in Instagram, analiza organskih in plačljivih aktivnosti, pregled email marketinga …)
Pogostost in število individualnih srečanj je odvisno od podjetja do podjetja. Nekateri si želijo srečanj vsak mesec (v obsegu od 2 do 4 ur), drugi občasno oziroma po potrebi. Prilagodim se tvoji želji po odkrivanju digitalnega marketinga in v tej smeri se načrtujejo srečanja ter s tem povezane “naloge”, ki jih delaš sproti z namenom, da napreduješ.
Termin za individualno ZOOM srečanje je zaradi zasedenosti potrebno rezervirati vsaj 14 dni prej.
V glavnem se individualna svetovanja odvijajo preko ZOOM-a, predvsem iz treh razlogov. Hitreje najdemo termin, prihranimo čas, ki bi ga izgubili za vožnjo, srečanje tudi posnamemo, kar pomeni, da si ga lahko predvajaš večkrat. Verjemi, to ti bo v veliko korist.
Kar se tiče rokovanja z ZOOM-om, energije in povezovanja, pa nikar ne imej skrbi. Več kot 3 leta, ki sem jih v glavnem preživela na ZOOM-u, so prinesla dovolj izkušenj za različne situacije. 😉
Dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.