Si želiš izboljšati besedilo Facebook oglasov in jih narediti bolj zanimive? Moram priznati, da pisanje dobrih Facebook oglasov ni mačji kašelj. Zato sem ti v nadaljevanju pripravila nasvete, s katerimi si pomagam, ko pripravljam oglase.
Pomembno je, da že z naslovom pritegneš bralčevo pozornost in ga s tem spodbudiš k ogledu. Tudi slika ima svojo »moč«, da vpliva na obiskovalčevo vedenje, ali bo kliknil na oglas oziroma ga bo opazil. Saj veš, kaj pravijo, slika pove več kot 1000 besed.
Nasvet #1: Uporabi strankine besede
Vem, da je to stari trik, ampak še vedno deluje najbolje. Lahko uporabiš razna pričevanja, kratek opis strankine izkušnje z izdelkom oz. storitvijo ali strokovno priporočilo, kar lahko zelo vpliva na odločitev obiskovalca, saj ima informacije iz prve roke. 75 % ljudi ne verjame, da podjetja govorijo resnico, zato je pričevanja od ust do ust najmočnejša strategija trženja. Okrog 50 % vseh odločitev o nakupu, se opravi na podlagi izkušenj oziroma strankinih besed. Digitalna revolucija je pospešila svoj doseg do točke, kjer od ust do ust ni več ena na ena komunikacija, ampak pričevanje, v katerem kupec pove svojo izkušnjo množici ljudi. Zato je vključitev strankinih besed zelo priporočljivo.
Nasvet #2: Postavljaj vprašanja
Ali veš, da so vprašanja ena izmed najmočnejših tehnik, ki jih lahko uporabiš za povečanje obiskovalčeve pozornosti? Vprašanja spodbudijo obiskovalce, da sodelujejo in s tem se preusmeri pozornost v to, da si oglas pogledajo. Zato najboljši prodajalci vedno začnejo predstavitev z vprašanji.
Nasvet #3: Predstavi prednosti izdelka
Za večino strank je bolj kot nakup izdelka pomembno to, kako deluje oziroma katere so njegove prednosti. Ko poskušaš pritegniti obiskovalca za nakup izdelka, je potrebno navesti prednosti, ki jih bo kupec z nakupom pridobil.
Nasvet #4: Ustvari občutek nujnosti
Kupci si za nakup preko spleta, radi vzamejo čas. Gledajo, brskajo, iščejo, … Odlašajo …In nazadnje kupijo nekaj, kar pravzaprav sploh ne potrebujejo. Pravi način za preprečevanja tega je z ustvarjanjem občutka nujnosti v oglasu. Nujnost je stara prodajna tehnika, ki želi, da prepričamo obiskovalce, da ukrepajo zdaj takoj. Vsak izmed nas ima občutek nujnosti v sebi. In trik je, da se naučiš, kako ga boš aktiviral pri svojem ciljnem občinstvu. Tukaj imaš nekaj primerov: omejen čas, samo danes, pohiti, takoj ukrepaj, zadnja priložnost, …
Prepričana sem, da si vse primere oglasov že videl, morda tudi na svojem profilu. Pravzaprav sem prepričana, da jih vidiš vsak dan. 😉 Verjamem, da bo tudi tebi uspelo sestaviti nekaj »pravih« vrstic besedila, s katerimi boš vplival na stranke oz. bodoče kupce. In ne pozabi, testiraj znotraj kampanje vsaj 2 različni besedili, da boš videl, kaj bo pritegnilo najbolj.