Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kako ustvariti Facebook oglas, ki ga bodo oboževali?

Si želiš, da bi tvoj oglas na Facebook-u postal bolj »všečkan«? Če da, potem nikakor ne spreglej današnje novičke. Oglaševanje na Facebook-u se razlikuje od ostalega oglaševanja. To pa za to, ker se s tem, ko se ljudje prijavijo v to družbeno omrežje, njihovi možgani prilagodijo na delovanje Facebook-a. To pomeni, da se tukaj ljudje obnašajo in tudi dojemajo stvari drugače kot drugje na spletu.

Ko pripravljaš Facebook oglase, se moraš zavedati, da jih moraš pripraviti drugače, kot jih za ostale kanale. Za izboljšanje oglasov moraš vedeti, zakaj se ljudje na Facebook-u obnašajo tako, kot se. Če želiš, da bodo ljudje klikali na tvoj oglas, moraš vedeti, kako se odzivajo naši možgani na tem spletnem družbenem omrežju. Za lažji začetek sem ti pripravila nekaj nasvetov, kako lahko začneš.

Pokaži ljudem, da veš, kdo so

Na Facebook-u lahko določiš specifično občinstvo, ki mu želiš oglaševati. Lahko omejiš obseg nekega oglasa, ki temelji na potrošnikovi lokaciji, demografiji, interesih in drugih značilnostih ter to tudi izpostaviš v oglasu, npr. “Samo za oboževalce Star Wars” – s tem boš vsem, ki jim prikazuješ oglas, lahko sporočil, da veš, da obožujejo Star Wars, da je oglas namenjen točno njim, seveda pa pri tem ne pozabi tega primerno označiti pri targetiranju.

Screen-Shot-2015-10-26-at-3.28.07-PM

Pozitivnost

Gumb »Všeč mi je« oziroma »Like« je najbolj uporabljena Facebook-ova funkcija. S klikom uporabniki uveljavljajo svojo identiteto, interese in okuse. In medtem, ko so uporabniki zahtevali gumb »ni mi všeč« oz. »dislike«, se je ustanovitelj Facebook-a Mark Zuckerberg namesto tega odločil in uvedel vrsto drugih reakcij, »Obožujem«, »Haha«, »Neverjetno«, »Žalostno«, »Jezi me«, predvsem zato, ker je želel obdržati pozitivnost. Številni uspešni Facebook oglasi so povezani z veseljem, ne pa z negativnostmi, zato se v primeru, da si želiš uspešen Facebook oglas vsekakor drži načela pozitivnosti.

Čas in zaporedje

Pri oglasih je vsekakor potrebno biti pozoren na uro, saj ta vpliva na vedenje potrošnikov, zato je zelo pomembno, da se oglasi prikazujejo v tistem času, ko so ljudje bolj izpostavljeni oglasu. Raziskava je pokazala, da so zaporedni oglasi bistveno učinkovitejši. Zaporedje oglasov omogoča zgodbo, ki je za potrošnike bolj učinkovita. Prav tako je ustvarjanje občutka nujnosti star, vendar učinkovit trik. Vendar pa nujnost deluje le, če je dodan tudi poziv k dejanju, primer oglasa je spodaj.

Screen-Shot-2015-10-26-at-3.29.40-PM

Zgodba naj bo vredna sledenja

Vsebina zgodbe v oglasu je zelo pomembna. Ljudje smo ponavadi zelo radovedni, zato nas zgodbe zanimajo. Pri ustvarjanju je potrebno biti pozoren, da so zgodbe resnične in niso žaljive. Ljudje zelo radi pogledamo zgodbe iz preteklosti in to je dober način, da se ljudje zanimajo za Facebook oglas.

Odloči se namesto drugih

Odločanje je lahko zelo naporno za potrošnike. Zato poenostavi oglas in jim ponudi manj opcij, saj jih s tem ne boš zmedel in se boš izognil nerazumnih odločitvam potrošnikov. Zaradi utrujenosti se namreč le-ti pogosto odločijo drugače, kot bi se sicer, zato lahko v primeru, da jim npr. ponudiš 20 izdelkov naenkrat, izgubijo fokus in ne opravijo sploh nobenega nakupa.

To je pokazala tudi raziskava, ki so jo izvajali pred neko trgovino. Prvi dan so potrošniki lahko izbirali med 24. marmeladami in žal jih ni veliko opravilo nakupa. Na drugi dan so imeli na voljo samo 6 različic marmelade in število nakupov se je dvignilo. In kar je še bolj pomembno: še bolj so bili zadovoljni s svojim nakupom.

Spodnji oglas prikazuje, da je sicer dobro imeti na voljo različne možnosti, vendar jih ne sme biti preveč. Če imamo namreč na voljo več izbire, se potem pogosto sploh ne odločimo za nakup.

Screen-Shot-2015-10-26-at-3.30.04-PM
Razumevanje obnašanja potrošnikov je zahtevno, saj na to vpliva veliko faktorjev. Zato pa je potrebno veliko analiziranja, raziskovanja in spremljanja navad potrošnikov, da zaznaš, s katero formulo jih boš ravno ti najbolj prepričal k nakupu.