Ali se šele spoznavaš s svetom Facebook oglasov? Ne veš, kje pričeti in kako vzpostaviti učinkovit oglas? Včasih se kdo na prvi hip prestraši, ker nam Facebook oglasi ponujajo toliko različnih možnosti. In seveda nihče izmed nas noče zapravljati denarja po nepotrebnem, a ne? 😉 Zato sem ti danes pripravila 5 nasvetov, ki jih je dobro vedeti, preden se lotiš oglaševanja na Facebooku.
1. Facebook oglasi so več kot zgolj sponzorirane objave
Vem, že prva trditev je sedaj v tebi sprožila množico vprašanj. To se mi pogosto dogaja na svetovanjih ali delavnicah v živo, ko to omenim. Ampak priprava Facebook oglasov in kampanj je veliko več kot zgolj sponzoriranje objav, ki jih dodajaš na Facebook stran.
Strinjam se, da je najlažje pritisniti gumb “Boost Post” oz. “Sponzoriraj objavo”, ampak ali si zares prepričan, da ti to nosi najboljše rezultate? Sponzorirana objava nosi zgolj rezultate (všečke, komentarje, delitve) za tisto dotično objavo, medtem ko je pri nastavitvi kampanj drugačna situacija.
Če je tvoja resnična želja, da privabiš ljudi na spletno stran, bo druga vrsta oglaševanja zagotovo delovala bolje, čeprav se ti morda zdi, da ti sponzorirana objava nosi veliko število obiskovalcev za nizko ceno na klik.
2. Struktura Facebook kampanj
Facebook oglasi so vzpostavljeni na naslednji način:
KAMPANJA (CAMPAIGN) -> SET OGLASOV (AD SET) -> OGLAS (AD)
Na vsakem nivoju se uredijo določene nastavitve. Kampanji se določi “cilj” in vse, kar spada v tisto kampanjo, stremi k doseganju tega cilja, npr. povečanje konverzij, čim več obiskovalcev na spletni strani idr.
Na področju seta oglasov nastaviš targeting, budget oz. višino zneska, ki ga želiš porabiti, in pozicije, kjer se prikazujejo oglasi znotraj seta (npr. Newsfeed ali desna stranska vrstica na FB, Instagram …).
Šele pri samih oglasih potem pridejo na vrsto kreative, se pravi teksti, slike in sam izgled oglasa.
Če znotraj enega oglasnega seta dodaš več oglasov, se ves tisti določen budget razporedi po oglasih, ravno tako imajo vsi ti oglasi enak targeting in pozicijo. Jaz ponavadi znotraj enega oglasnega seta dodam vsaj 6 različnih oglasov z namenom, da se potem vidi, katera kombinacija deluje najbolje.
3. Testiraj, testiraj, testiraj
Zelo težko oceniš uspešnost oglasov, če ustvariš zgolj enega ali dva. Zato je, kot omenjeno prej, dobro, da pripraviš več različnih kreativ, da vidiš, kaj deluje najbolje. Jaz si ponavadi pripravim vsaj 2 različni besedili in vsaj 3 različne slike, kar pomeni že 6 različnih kombinacij.
Ko določiš zmagovalen oglas, se lahko lotiš še drugačnega testiranja. Ta oglas testiraš glede na različen targeting, se pravi spremeniš morda spol, starost ali lokacijo, v kateri oglašuješ.
Besedila, slike in demografske značilnosti so vsekakor faktorji, ki jih je nujno potrebno testirati.
Ob tem je še pomembno to: za vsak test ustvari nov set oglasov, ne spreminjaj obstoječega, saj boš le tako lahko zares primerjal rezultate obeh setov.
4. Prični s konverzijami ali kliki
Ko vzpostavljaš kampanjo, imaš na voljo veliko ciljev, ki jih lahko izbereš. Najbolje je, da začneš s tem, da pošlješ čim več ljudi na spletno stran (Send People To Your Website) ali povečaš število konverzij (Increase Website Conversions). Več o tem si lahko prebereš v tej objavi >>.
5. Spremljaj rezultate
Seveda ni dovolj, da oglase zgolj vzpostaviš, ampak je potrebno potem tudi spremljati rezultate z namenom, da potem lahko prihodnjič vse skupaj narediš še boljše. Ko prideš v Ads Manager, je pogosto nastavljen privzet pogled, ki si ga potem moraš prilagoditi glede na to, kateri rezultati te zanimajo.
Če npr. želiš čim več ljudi voditi na spletno stran, te bo zanimal Cost Per Website Click. Če želiš povečati število konverzij, te bo zanimal Cost Per Conversion itd.
S pomočjo Facebook oglasov lahko vsekakor narediš velik korak naprej na področju prepoznavnosti in uspeha tvojega podjetja. Loti se jih na pravi način in ne zapravljaj denarja po nepotrebnem 😉 Če rabiš nasvet, se pogumno javi za Skype razgovor, čakam te tu >> (P.S.: 20 minutni pogovor je BREZPLAČEN).