Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Še vedno ne uporabljaš poziva k akciji?

Ne glede na to, kje in kaj oglašujemo, je potrebno v gradivih uporabljati poziv k akciji oziroma t.i. Call To Action (v nadaljevanju CTA), s katerim uporabniku, ki vidi naš oglas takoj povemo, kaj naj naredi, ga usmerimo k določenemu dejanju. CTA pozivi na pristajalnih straneh (t.i. landing pages) so v obliki gumbov, medtem ko v oglasih uporabljamo določene besedne zveze (npr. klikni tu, registriraj se ipd.). 

Se vprašaš, zakaj je pomemben CTA? Prispeva lahko k vsaj 2o ali več odstotnemu dvigu konverzij, kar zagotovo ne gre zanemariti. Najpogosteje uporabljena CTA besedila, tako na gumbih kot tudi zgolj kot besedilo, so:

  • klikni tu,
  • prenesi brezplačno e-knjigo,
  • registriraj se zdaj,
  • prični zdaj,
  • preberi več,

Dobro je, da te krajše CTA pozive še dopolnimo glede na to, kaj prejmejo uporabniku, če kliknejo, npr. Klikni tu za nepozabno popotovanje, Prični izobraževanje zdaj, Preberi več o knjižni uspešnici ipd., kjer lahko uporabimo zanimive besedne zveze.

Kaj je dobro upoštevati pri CTA gumbih?

  • Če gre za pristajalno stran, potem mora gumb zares biti gumb. Se pravi zaokrožena oblika z besedilom, tako da vsak uporabnik takoj prepozna, kam mora klikniti. Primer pokaže, kako so namesto gumba uporabili kvadratno obliko in si s tem zbili % konverzij, dogaja pa se tudi, da na določenih straneh sploh ne uporabljajo CTA gumbov.

bad-example-of-CTA

  • Gumb naj ne bo premajhen, ampak naj bo dovolj velik, da izstopa in ga uporabnik ne more spregledati.
  • CTA gumb naj izstopa po barvi, da takoj pritegne pogled. Pogosto se uporabljata oranžna in rdeča, tudi zelena na modrem ozadju je priljubljena.
  • Na eni pristajalni strani uporabi samo en CTA poziv, da ne zmedeš uporabnika. Če ga boš usmerjal k različnim dejanjem, si s tem zmanjšaš možnosti za konverzije.
  • Piši v ednini. Kaj to pomeni? Ko pripravljaš CTA gumb, si zamisli to poved in jo dopolni: Želim _______________. (Npr. Želim prenesti e-knjigo.) CTA gumb bo tako izgledal: “DA, želim prenesti e-knjigo”. Zakaj je to pomembno? Oglej si spodnji primer: CTA na desni strani je prejel kar 90% več klikov kot CTA na levi strani (vir). Očitna razlika, a ne?

cta_primer

Nekaj primerov pristajalnih strani, ki dobro uporabljajo CTA gumbe (klikni na sliko, da jo vidiš v celoti):

primercta02

primercta0

primercta03

primercta08

primercta05

primercta09

primercta06

primercta04

Kako pa ti uporabljaš CTA pozive? Zapiši mi v komentar. V kolikor jih še ne uporabljaš in jih boš sedaj vključil/a, pa mi sporoči, kako je to vplivalo na konverzije.

Več primerov rabe CTA gumbov najdeš tu >>