Ko se kar naenkrat znajdeš s polno glavo informacij, si želiš, da bi le-te lahko širil naprej. Da bi jih predal tistim, ki jih potrebujejo za nadaljevanje in nadgrajevanje svoje poti. In tako sem dobila priložnost prvič predavati o spletnem marketingu (če odštejemo vsa svetovanja preko Skype-a).
Prvo predavanje, ki se je odvijalo v Pomurskem tehnološkem parku in je nosilo naslov “Kako se naj podjetja lotijo marketinga na spletu?”, je bilo namenjeno start:up podjetjem. Predvsem sem jim podala vse uporabne informacije v zvezi s tem, kaj vse spletni marketing zajema, da so dobili bolj celostno predstavo. V praktičnem delu pa smo podrobneje pogledali 3 podjetja, njihove zgodbe ter konkretne nasvete za njihov spletni marketing.
Marjetka Jakob, projektna vodja v Pomurskem tehnološkem parku, je po izvedbi delavnic zapisala: “Posebna hvala Moniki za izčrpno prezentacijo “Kako se naj podjetja lotijo marketinga na spletu” in odlično, uporabno ponazoritev oglaševanja na primerih Astroanimacij in Modernih, dizajnerskih kopalniških omaric!”