Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kateri CTA gumb je najboljši?

Si predstavljaš Facebook oglas brez CTA gumba oz. poziva k akciji? Jaz si ga ne, saj je zelo pomembno, da ljudi pozovemo k določeni akciji. Te zanima, kateri CTA gumb je najbolj priljubljen? Potem si vsekakor preberi nadaljevanje novičke.

 

Za začetek ponovimo, kaj sploh CTA gumb je. CTA oz. call-to-action, po slovensko poziv k dejanju, je dejanje oz. poskus, da naše obiskovalce v trenutku prepričamo v neko nadaljno dejanje. Ponavadi ga uporabljamo kot glagol, Contact us (Kontaktiraj nas), Shop now (Nakupuj zdaj), Sign up (Vpiši se), Book now (Rezerviraj), Learn more (Preberi več) in še bi lahko naštevala.

Vsekakor pa obstajajo bolj in manj priljubljeni CTA gumbi. Kateri spadajo med bolj priljubljene, si lahko ogledaš na spodnjem grafu, ki ga je naredila ekipa AdEspresso, kjer so analizirali 37.259 Facebook oglasov.

n1

CTA gumb je vsekakor odvisen od oglaševalskih ciljev in pričakovanih rezultatov. Izbira pravega poziva včasih zahteva tudi kanček drznosti, napeljevanja oboževalcev k akciji, nikakor pa ne smeš pozabiti na ciljne skupine in njihove navade, za katero je zelo priporočljivo testiranje.

Splošno pravilo je, da se mora CTA gumb ujemati s ciljem oglasa. Če si želiš pridobiti obiskovalčev e-mail naslov, npr. uporabi gumb “Vpiši se”, če želiš, da bi obiskovalci kupili tvoj izdelek, pa npr. uporabi gumb »Nakupuj«, ipd.

Idej za uspešen in pravi CTA gumb je veliko. Kako bo uspešen, pa je odvisno predvsem od navad ciljnega občinstva ter tvoje kreativnosti. Če boš združil to dvoje, verjemi, da boš brez težav zvišal število klikov in tudi stopnjo konverzije.