Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

7 namigov, kako zapisati boljše Facebook objave

Včasih je težko slediti vsem korakom najnovejših tehnologij v svetu socialnih medijev, kajne? V nenehno spreminjajočem se svetu objav se čedalje pogosteje pojavlja vprašanje, kako narediti objavo zanimivejšo bralcu. Ravno o tem si boš lahko več prebral v današnji novički.

Medtem ko je treba omejiti število znakov na Twitter-ju, se lahko pri nekaterih, kot je npr. Facebook, uporabi večje število besed.Vendar pa obstaja neka ustaljena praksa, s katero si lahko pomagaš pri uspešnosti tvojih objav. Pa si jih poglejmo.

1.       Objavi z namenom

Pokaži svojim bralcem, da nisi le strokovnjak, ampak da zanje skrbiš. Pisanje daljših objav lahko postane izziv, kajti potrebno je biti izviren, če želiš pritegniti bralčevo pozornost. Zato med pisanjem imej v mislih, kaj so njihova vprašanja in skrbi ter zakaj uporabljajo socialna omrežja.

2.       Napiši »privlačen« naslov

Kratki ali dolgi naslov, pomembno je, da je dober.  Za čim boljši odziv je potrebno ustvariti dober in privlačen naslov, s katerim boš takoj na začetku prepričal bralca, da bo kliknil in se lotil branja objave.

3.       Več za boljši učinek

Več je vsebine, več informacij lahko bralec dobi. Vendar pa je kljub temu potrebno biti previden in ne smemo pretiravati. Ne pozabi, da ni vse v dolžni- gre za kakovost in dolžino.  

4.       Daj objavi čas

Ko napišeš daljšo objavo, ji daj dan ali dva časa, saj jo boš lahko v tem času uredil ali prilagodil.

5.       Uporabi več slik

Za večjo pozornost svojih bralcev uporabi zanimive fotografije. Poskrbi, da bodo čim boljše kakovosti, kajti le-te so zelo pomembne pri odzivnosti bralcev.

6.       Izogni se ponavljanju 

V daljših objavah zlahka ponavljaš svoje ideje, zato ne poskušaj s ponavljanjem le-teh »polniti« vsebino, s tem ko želiš doseči določeno število besed.  Če si zadovoljen z napisanim, nehaj pisati.

7.       Dodaj gumb »Share« oziroma »Deli z ostalimi« na dnu vsake objave 

Po prebrani daljši objavi je manj verjetnosti, da jo bodo bralci delili, če bi se morali vrniti na začetek objave, zato je naj gumb za delitev objave na dnu vsake objave, da bodo bralci lahko naprej delili objavo.

 

Tako, predstavila sem ti nasvete, kako se lotiti pisanja daljše objave, zdaj pa si na vrsti ti, da se preizkusiš in testiraš, kaj bi bilo najboljše za tvoje oboževalce. Pa veselo na delo 😉