Glede na to, kako močno so spletna družbena omrežja vpeta v naša življenja in tudi v poslovni svet, je zelo dobro, da imamo pregled nad njimi. Nad tem, kaj nam omogočajo, koliko uporabnikov imajo, kaj najbolj pritegne na posameznem, kako komunicirati na posameznem izmed njih. V nadaljevanju si poglej primerjavo in informativne prikaze šestih največjih družbenih omrežij.
Poznavanje spletnih družbenih omrežij je v današnjem času zelo nujno v svetu marketinga. Vedeti, katera družbena omrežja rastejo in se zelo širijo med ljudi, je pomembno, kajti le tako lahko izvemo, kateremu je potrebno nameniti največ časa in posledično tudi denarja.
Preden pogledamo številke in zanimive infografike še nekaj o tem, čemu je namenjeno posamezno družbeno omrežje. Pinterest je namenjen ODKRIVANJU, Twitter je namenjen mikrobloganju oz. OBVEŠČANJU v zgolj 140 znakih, na Facebook-u se družimo, POVEMO in DELIMO z drugimi, kaj počnemo, na Instagramu POKAŽEMO s slikami in videi, kaj počnemo, na Google+ si “gradimo” kroge, LinkedIn pa je namenjen POSLOVNEMU povezovanju, zato so tudi objave bolj usmerjene v to, da v njih izpostavimo sebe kot profesionalca, poslovneža.
Infografika socialnih omrežij iz leta 2017
Nekaj o statistiki:
• Pinterest – 150 milijonov aktivnih uporabnikov (+80 milijonov aktivnih uporabnikov)
• Twitter – 313 milijonov aktivnih uporabnikov (-247 milijonov aktivnih uporabnikov)
• Facebook – 1,86 milijarde aktivni uporabnikov (+860 milijonov aktivnih uporabnikov)
• Instagram – 600 milijonov uporabnikov (+450 milijonov aktivnih uporabnikov)
• Google+ – 375 milijonov aktivnih uporabnikov (-25 milijonov aktivnih uporabnikov)
• LinkedIn – 240 milijonov aktivnih uporabnikov (+227 milijonov aktivnih uporabnikov)
Na podlagi te statistike so imeli Facebook, Instagram in LinkedIn največjo rast, zato je smiselno, da se aktivno objavlja in oglašuje na teh omrežjih.
Da bi videl, kako so se socialna omrežji spremenila v zadnjih treh letih, si lahko ogledaš tudi informativni prikaz iz leta 2014.
Infografika socialnih omrežij iz leta 2014
Vsa največja družbena omrežja ne rastejo. Očitno Twitter in Google+ izgubljata aktivne uporabnike, vendar pa je vseeno dobro vedeti tudi to, da, čeprav ima Twitter manj aktivnih uporabnikov, ima več objavljene vsebine danes, kot pred tremi leti, ko je bilo 247 milijonov aktivnih uporabnikov.
Katero družbeno omrežje je pa tebi najbolj »domače« in ga največ uporabljaš?