Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

5 načinov, kako promovirati e-knjigo na Facebook-u

Pred desetletji je bila promocija knjig prepuščena založnikom, danes pa lahko za promocijo e-knjig poskrbiš sam s pomočjo Facebook-a. Te zanima, kako? Preberi današnjo novičko in si z njo pomagaj pri promociji lastne e-knjige.

Dobra novica je, da je s prihodom družbenih omrežij promocija postala veliko lažja in enostavnejša kot v preteklosti. Poleg tega lahko z manjšim budgetom dosežemo veliko ljudi, v kolikor izberemo pravi način.

Najboljša platforma za promocijo e-knjige je tvoja Facebook stran. Pomembno je, da deliš podrobnosti o knjigi, vključno s tem, kaj vse bo občinstvo izvedelo v njej. Opis mora vsekakor vsebovati povezavo do tvoje spletne strani oz. do pristajalne strani, kjer je ta e-knjiga na voljo. In kako pritegniti sledilce, da bodo želeli imeti e-knjigo?

1. E-knjiga kot darilo

Le kdo nima rad daril? Tudi e-knjigo lahko izpostaviš na takšen način in z njeno pomočjo lahko pridobiš veliko e-mail naslovov, ki jim potem pridno pošiljaš tvoje novičke ter jih obveščaš o tvoji ponudbi, dogodkih itd.. Zelo priporočljivo je, da ponudiš e-knjigo brezplačno. Ta pristop je odličen način, da bralci preizkusijo vsebino knjige in spoznajo tvoje delo za v prihodnje. Za še večjo učinkovitost lahko pri predstavitvi vključiš jasen poziv k dejanju (CTA gumb) in vizualne elemente, s katerimi boš še bolj pritegnil občinstvo.

2. Uporaba “Tab-ov” na Facebook strani

»Prvi vtis je zadnji vtis«je rek, ki velja za Facebook stran. Da bodo tvoji oboževalci lažje izvedeli, kdo si kot avtor in kaj knjiga ponuja, je potrebno ustvariti zavihke. Ti so sedaj na voljo na levi strani, v levem stranskem meniju, in z njihovo pomočjo lahko oboževalci odkrijejo vsebino, ki jim jo tvoja Facebook stran ponuja. Zato si vzemi čas in izpolni vse, kar v danem trenutku lahko izpolniš. Facebook lahko povežeš tudi npr. z Mailchimp ali Mailerlite računom ter tako poskrbiš, da se nekdo preko “Tab-a” vpiše na tvojo listo in prejme e-knjigo.

3. Uporaba Facebook oglasov

Facebook oglasi so odličen način za pospeševanje promocije e-knjige za določeno ciljno skupino, ki je zainteresirana za vsebino knjige. Ustvariš lahko oglase, s katerimi pelješ uporabnike na tvojo pristajalno stran, kjer se vpišejo za prenos e-knjige, ali pa dodaš Lead Ads, preko katerih neposredno zbiraš kontakte in jim potem pošlješ e-knjigo. Oglaševalski budget za promocijo si določiš sam. Med ustvarjanjem oglasov si lahko natančneje določiš ciljno občinstvo, kjer pa za boljšo ceno na konverzijo oz. pridobljen kontakt ne smeš pozabiti pripraviti privlačnih slik, besedilo in dodati CTA gumb.

4. Uporaba Facebook videa

Številni avtorji zanemarijo ta vidik Facebook marketinga, vendar so lahko video posnetki zelo dober način, da pritegneš pozornost. Kot avtor e-knjige lahko npr. ustvariš kratek video oglas, v katerem govoriš o knjigi in kakšne koristi bodo bralci imeli od nje. Ali pa se preprosto priklopiš na Facebook Live in podaš nekaj utrinkov iz e-knjige. Verjemi, da boš pritegnil 😉

5. Ustvarjanje ponudb

Če oglašuješ več kot eno e-knjigo in so morda plačljive, lahko uporabiš Facebook ponudbo (Facebook Offer) ter spodbujaš k nakupu. Na primer, kupcu, ki se odloči za nakup še ene knjige v določenem časovnem obdobju, ponudiš 50% popust.

 

Promocija e-knjige s pomočjo Facebook-a ne le, da pospešuje prodajo, v kolikor je tvoja e-knjiga plačljiva, ampak tudi ohranja zainteresirano občinstvo, ki bo z nestrpnostjo čakalo na tvoje naslednje vsebine in te s tem spodbudilo k ustvarjanju e-knjig. Torej, je že napisana? 😉