Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Imeti ustvarjen profil/stran ni dovolj

Veliko ljudi me je že sigurno eno leto spraševalo, zakaj nisem prisotna na Twitter-ju. Moj odgovor je bil preprost: “Ker trenutno nimam časa, da bi lahko poskrbela za mojo prisotnost na tak način, kot si to želim.” Od danes naprej bom poskrbela.

Pa vi, ste se kdaj vprašali, ali dovolj skrbite za svojo Facebook stran, Twitter profil, LinkedIn stran? Ali pa ste morda mišljenja, da je dovolj, da si zgolj ustvarite strani in profile ter morda enkrat na mesec nekaj objavite in ste s tem naredili dovolj? Žal vas moram razočarati. Biti prisoten ni dovolj. Pred izbiro spletnega družbenega omrežja (v nadaljevanju SDO) je potrebno dobro premisliti, katerega boste izbrali in predvsem kakšno pot komunikacije boste ubrali.

Če vzamemo malce bolj drzno primerjavo: spletno družbeno omrežje je kot otrok, ki raste. Ni dovolj, da mu samo tu in tam damo nasvet, ga usmerimo, ampak ga moramo iz dneva v dan negovati in skrbeti zanj, saj bo drugače zaostal in tudi drugi ga ne bodo upoštevali, mu sledili.

Če si tam, bodi 100 % vključen

Vsako SDO zase ima svoje značilnosti, ki jih je potrebno upoštevati v smeri doseganja odličnih rezultatov. Zato je potrebno sprejeti nekaj ciljev, ki se jih upošteva pri grajenju svoje prisotnosti.

1. Strategija

Biti prisoten na SDO ni strategija. Je zgolj prvi korak. Določiti morate:

  • kdo je vaše ciljno občinstvo, kdo so vaši kupci,
  • kdaj preživljajo svoj čas na Facebook-u, Twitter-ju itd.,
  • s kakšnimi vprašanji v zvezi z vami se soočajo,
  • kakšne informacije želijo prejeti od vas.

Pri tem je ključno, da se odločite, kdo bo poskrbel za vašo strategijo. Imate dovolj časa in izkušenj, da boste poskrbeli za kakovostno in pristno pojavljanje na SDO ali boste to prepustili izkušenim strokovnjakom?

2. Skupna pristajalna stran

Ne glede na to, na kolikih SDO ste prisotni, zagotoviti morate, da vse obiskovalce usmerjate na skupno pristajalno stran, kjer jim ponujate vaše izdelke ali storitve. Navsezadnje vaš cilj ni, da imate zgolj veliko oboževalcev, sledilcev, ampak, da se poveča vaša prodaja in prepoznavnost znamke, podjetja. Če boste na SDO poskrbeli za privlačno vsebino ter jih potem s pozivi k akciji, kot so “Naročite tu, Kontaktirajte nas, Preberite več” usmerili na vašo spletno stran, boste zagotovo gradili svojo pot uspeha.

3. Spremljanje rezultatov

Ali spremljate rezultate, kot so obisk vaše spletne strani, ki ga prinesejo SDO, število nakupov, ki prihajajo iz SDO in podobno? V kolikor tega še ne počnete, je skrajni čas, da se tega lotite. Šele tako boste namreč spoznali, kateri kanali so ključni za povečanje prodaje. Analizirali boste lahko tudi svoje občinstvo ter si med drugim pridobili tudi vpogled v to, na katerih napravah vas spremlja največ ljudi. Dobro orodje, ki vam omogoča spremljanje rezultatov iz vseh virov, je Google Analytics. primer_twitter

4. Ne pozabite na ostala marketinška orodja

Oglaševanje (tako na spletu kot tudi v drugih medijih), e-novice, objave v medijih in še kaj so orodja, ki morajo dopolnjevati vašo prisotnost na SDO. Zgradite zgodbo, vsa orodja in SDO se naj med sabo prepletajo, da boste ljudem, ki vas spremljajo, zagotovili celostno izkušnjo in se vtisnili v njihov spomin.

Kot lahko vidimo, spletni marketing ne pomeni zgolj to, da smo prisotni na SDO. S skrbno načrtovano strategijo in nenehnim prizadevanjem za doseganje rezultatov lahko naredimo velik korak k povečanju prodaje in prepoznavnosti. 

V kolikor želite spoznati, kako uspešno graditi prepoznavnost na enem izmed SDO, natančneje na Facebook-u, se mi pridružite na super delavnici. Več tukaj >>