Če želite, da bodo vaši oglasi vidni ciljni skupini na Facebook-u, je za to potrebno plačati. Plačljivi oglasi na Facebook-u so v današnjem času eden izmed najboljših načinov oglaševanja, v kolikor se jih lotimo na pravi način. Vendar se ob tem pojavi vprašanje, koliko denarja porabiti za to. Na to vprašanje pa ne obstaja ravno preveč preprost odgovor, ampak se morate ob tem vprašati več stvari.
Težava nastane takrat, ko si pred samo postavitvijo ciljev postavite vprašanje, kakšen bo naš znesek, ki ste ga pripravljeni porabiti za oglase. Pred vsakim »budgetom« si je potrebno postaviti cilje ter si odgovoriti še na nekaj vprašanj, preden si lahko določite znesek, ki bo namenjen Facebook oglasom.
Kakšna je vaša sedanja prisotnost na Facebook-u?
Če do sedaj niste bili na Facebook-u, je potrebno najprej začeti s tem in poskrbeti, da bo nekdo zadolžen za kakovostno vsebino, da bo ciljna publika želela sodelovati z vami in vam slediti. Pomembno je, da so tudi temu namenjena sredstva, kajti brez tega, boste dobili le navijače in ne stranke. Vzpostavitev tega traja nekaj časa, ne zgodi se to kar čez noč, zato bodo ob tem vsekakor nastali stroški.
Kakšna je vaša panoga?
Vsekakor imajo podjetja v zabavni industriji prednost na socialnih omrežjih. Lahko pričakujemo, da bodo njihovi stroški na konverzijo nižji (všečki na stran, kliki na povezavo, cena na pridobljen e-mail naslov itd.). Podjetja v ne-socialni ali bolj »dolgočasni« industriji nimajo te sreče, kot na primer zavarovalnice, odvetniške družbe, … Pri upoštevanju proračuna je potrebno upoštevati panogo in ga temu primerno prilagoditi.
Kakšen je vaš izdelek?
Če prodajate izdelke, lahko veliko dejavnikov prispeva k prodaji. Nekateri imajo enostavno ciljno občinstvo, drugi spet ne. Nekateri izdelki so dražji, nekatere izdelke ljudje ne kupujejo radi preko spleta. Vse te stvari prispevajo k učinkovitosti prodaje preko Facebook oglasov in jih je prav tako potrebno upoštevati pri določanju proračuna.
Kakšna je vaša spletna stran?
Je vaša spletna stran dobro obiskana? Je dobro oblikovana? Se vsebine redno objavljajo? Se pravilno prikazuje na mobilnih telefonih? Te stvari so zelo pomembne! Spletna stran bo dobro obiskana, če bo oblikovana v skladu s sodobnimi trendi ter se bodo redno dodajale vsebine in bo s tem stran živela. Čeprav se na prvi pogled zdi, da je to nekaj statičnega, ljudje dihajo z vami, z vašo spletno stranjo in časom, ki ga vlagate vanjo. S tem bo delo nas oglaševalcev veliko lažje in posledično tudi cenejše.
Kakšen je vaš seznam strank?
Dejavnik številka ena, ki prispeva k uspehu ali neuspehu Facebook oglaševanja, je relevantnost ciljnega občinstva. Ključ do tega je seznam strank. Brez njega se boste lahko zanašali le na oboževalce, ki pa še niso stranke.
V gradnjo svojega načrta Facebook oglaševanja je nujno potrebno vključiti testiranje, optimizacijo in upoštevati, da je potreben določen čas testiranja za doseganje ciljev. Zadnja četrtina časovnega obdobja mora biti najbolj agresivna, saj je takrat že vzpostavljena podlaga za prodajo. Prvi meseci so vsekakor najtežji, zato je potrebno vztrajati in strmeti k zastavljenim ciljem, le tako bo viden napredek in uspeh.