Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

9 idej za objave na Facebook-u

Si želiš en korak bližje k doseganju večjega števila všečkov, komentarjev in delitev objav? Potem nikakor ne izpusti današnje novičke, saj ti bom v njej predstavila ideje, s katerimi boš najbolj pritegnil obiskovalce, da se bodo aktivno vključili v tvoje objave.
Čeprav so družbena omrežja namenjena komuniciranju, izmenjavanju misli, zgodb, izkušenj in idej, je pomembno, da se zavedamo, da objave niso tako učinkovite, če niso vključene lepe in privlačne slike. Namreč, živimo v času, v katerem je več kot 2,5 milijarde telefonov s fotoaparati, ki se uporabljajo vsak dan. Zato slike, tako rekoč, postajajo »univerzalni jezik«. Objava s sliko ustvari kar 53% več všečkov in 104% več komentarjev kot povprečna objava z besedilom. Tukaj je nekaj idej, s pomočjo katerih bodo tvoje objave izstopale od drugih.

1. Dajanje

Ni skrivnost, da imamo ljudje radi popuste, ekskluzivne ponudbe in nagradne igre, kajne? Zato poskrbi, da s foto objavo sporočiš svojo promocijsko ponudbo, popust ali nagradno igro, ki si jo pripravil za svoje obiskovalce. Nekaj časa vloži tudi za ustvarjanje lepih fotografij za zahvaljevanje vsem oboževalcem, ki so kakorkoli sodelovali, bodisi v nagradni igri ali kot kupci izdelkov.

FacebookPost

2. Svetovanje

Če se želiš uveljaviti, moraš najprej postati odličen svetovalec ter zagotoviti nasvete in trike, ki bodo pomagali tvojim oboževalcem. Za še večjo pozornost uporabi foto objave, na katerih so naj enostavne ideje, nasveti ali odgovori na najbolj pogosta vprašanja o izdelku ali storitvi. Bodi koristen in pozitiven, saj to ljudje cenijo.

3. Opozarjanje

V morju informacij, ki so na voljo na družbenih omrežjih, imajo negativne oblike glagolov in samostalnikov (kot so “ne”, “brez” in “stop”) velik vpliv in pritegnejo več klikov, zato jih uporabljaj v objavah in opozori na nevarnosti, na katere lahko vplivajo.

4. Motiviranje

Motivacijski citati vedno delujejo. So najboljši način za poudarjanje vrednot in, ker se veliko obiskovalcev prepozna v njih, jih zato tudi delijo med svoje prijatelje.

5. Presenečenje

Poznavanje podatkov, dejstev in zanimivih statističnih podatkov pred drugimi je velik motivacijski dejavnik za oboževalce, zato poskrbi, da boš delil z njimi nekaj, kar se dogaja po svetu danes.

slika2

6. Izobraževanje

Najboljši način, da se vključijo stranke v pogovor o izdelku je prikazati zanimive načine uporabe, skratka izobražuj svoje oboževalce o tem, kar ponujaš. S tem jih boš spodbudil, da izmenjujejo informacije z ostalimi prijatelji.

7. Praznovanje

Skozi vso leto obstaja več različnih praznikov, praznovanj in posebnih dni. Izberi nekaj tistih, ki so zanimivi, zabavni in jih poveži s svojim izdelkom. Presenečen boš nad odzivom, verjemi 😉

FacebookPost

8. Začni pogovor

Nič ni bolj nalezljivo kot dober pogovor, zato poruši zid med tabo in tvojimi oboževalci ter jih spodbudi, da izrazijo svoje mnenje. Na sliki preprosto zastavi vprašanje ali pa pusti prazen prostor, da jo napolnijo s svojimi mislimi, zgodbami in idejami.

FacebookPost

9. Pokaži hvaležnost

Pokaži svojim oboževalcem, koliko so prispevali k tvojemu uspehu, kot npr. določeno število oboževalcev, rojstni dan ali konec uspešnega poslovnega leta, z enostavno besedo »HVALA«, saj bodo le tako izvedeli, koliko jih ceniš.

FacebookPost
Preden se odločiš za objavo naslednje fotografije, razmisli o svojih poslovnih ciljih in ustreznih načinih. Vsekakor pa pomisli tudi na oboževalce in o tem, kaj jim želiš sporočiti, ali da se česa naučijo ali le za zabavo. Tudi, če nimaš izkušenj z oblikovanjem, obstajajo preproste in brezplačne aplikacije (npr. Canva), s katerimi si lahko pomagaš pri ustvarjanju profesionalnega videza slik v le nekaj minutah.