Črni petek oziroma Black Friday je za veliko podjetij najbolj delaven in najbolj prodajni dan v letu. Na ta dan vse trgovine nudijo velike popuste in s tem spodbujajo gospodarstvo. Zato večina trgovcev že pred pričetkom razprodaj naredi obsežne oglaševalske kampanje in reklame v sklopu tega dneva.
Črni petek je prvi petek po zahvalnem dnevu, ki ga praznujejo v ZDA, kar pomeni, da bo letošnji črni petek, ta teden, 25. novembra, točno en mesec pred božičem. Vse bolj pa ta dan postaja popularen v Sloveniji, zato sem ti pripravila nekaj nasvetov, kako izboljšati promocijo za Black Friday.
Več poveš, več prodaš
V tednih pred črnim petkom izpostavljaj in promoviraj ponudbo za ta dan, saj bodo tak kupci veliko prej izvedeli, kakšni popusti in presenečenja jih čakajo.
Odštevaj dneve
Del razloga, zakaj je črni petek vsako leto tako uspešen, je omejen čas dogodka. Veliko trgovin svoja vrata odpre že ob polnoči in tako imajo kupci možnost nakupovanja čez cel dan. Z odštevanjem dni lahko poudariš in s tem opozoriš bodoče kupce na ponudbo črnega petka. Tukaj je predlog: na spletni strani ali v e-novicah lahko dodaš uro, ki bo odštevala čas do črnega petka.
Na ta dan pošlji več e-novic
Mnogi trgovci izpustijo ogromno priložnosti s tem, da ne pošljejo več e-novic na sam črni petek in tudi prej. Zakaj? Ker tako obstaja več možnosti, da vas bodo ljudje spoznali, prebrali e-mail in opravili nakup. Če tega do sedaj še nisi preizkusil, obvezno začni danes, saj je to eden izmed najmočnejših načinov za povečanje svojega dohodka.
Promoviraj akcije
Črni petek je dan, ko se lahko »igraš« z drugačnimi pravili. »Igraj« na energijo najbolj prodajnega dneva v letu, ko si ljudje želijo kupiti več kot kdajkoli prej. Opomni svoje občinstvo, da je črni petek točno en mesec do božiča, da je samo enkrat na leto in bodo izpustili enkratno priložnost, če ne bodo ukrepali. V svoji vsebini obvesti svoje bodoče kupce o akcijah, ki bodo izključno na ta dan.
Črni petek naj bo samo en dan
Za črni petek je značilno, da je popust na vse, kar se prodaja. Moje priporočilo je, da spodbujaš izdelke in ne čas popustov. Ne raztegni promocije za črni petek čez cel teden, ampak je naj ta dan ali pa priredi »črni vikend« popustov, se pravi do nedelje.
Svoje prodajne procese preizkusi pred črnim petkom in se prepričaj, da bo na ta dan sistem deloval nemoteno in brez zamud, kajti črni petek ni navaden dan, ampak je le EN dan v letu. Želim ti čim bolj prodajno uspešen Black Friday 😉