Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Facebook Live: kaj in kako začeti?

Izgovorov resnično več ni – uporaba Facebook videa nikoli ni bila tako preprosta. Še posebej, če uporabiš Facebook Live in se neposredno povežeš z ljudmi, ki jim v danem trenutku želiš prenesti novice. Današnja vsebina je namenjena temu, da ti približam Facebook Live, da ga naslednjič zagotovo brez strahu uporabiš. No, pa poglejmo. 

Zagotovo si že zasledil spodnji gumb – “osebo, ki jo obdajajo žarki”. To je ikona za Facebook Live.

fb_live01

Ko klikneš na to ikono, se ti odpre polje, v katerem opišeš tvoj video, v ozadju pa že vidiš tvojo podobo. Lahko pa seveda kamero tudi obrneš, če želiš snemati na drugo stran. Nato pritisneš samo še “magični” gumb GO LIVE in že v živo komuniciraš z ljudmi na Facebook-u.

ms-go-live

Pozor, zelo pomembno je, kako boš naslovil video, saj se bo pri Facebook obvestilih pojavila oznaka “Monika Horvat was live”, poleg pa bo pripisan naslov videa. Če le-ta ne bo privlačen, lahko tudi to prispeva k temu, da ti bo manj ljudi prisluhnilo.

ms-facebook-live-notifications-titles

Sproti lahko spremljaš, koliko ljudi se poveže s tabo in gleda video, ravno tako lahko spremljaš komentarje, ki ti jih pišejo, kar je v bistvu super, saj lahko sproti tudi odgovarjaš na vsa vprašanja, ki ti jih postavljajo.

Ko zaključiš snemanje, se video shrani na tvojo časovnico, tako da lahko še urediš opis, naslov in ostale stvari, ki ti jih omogoča, da bo tudi v prihodnje video še privabil k ogledu. Ne pozabi dodati tudi “Call to action”, s katerim povabiš gledalce videa, da pridejo nakupovat v tvojo trgovino, se prijavijo na webinar, se vpišejo na e-mail listo, obiščejo tvoj dogodek, skratka tisto, kar si jih nagovarjal skozi video.

ms-edit-settings-facebook-live-video-replay

 

A še ne vidiš smisla, da bi uporabljal Facebook Live? Naj ti naštejem zgolj tri primere izmed neštetih:

  • Vprašanja&Odgovori: določi si dan v tednu, ko boš na voljo za tvoje oboževalce, da ti bodo lahko postavljali vprašanja, karkoli jim leži na duši. To lahko počneš na tedenski ali mesečni ravni ali pa sproti, glede na število vprašanj, ki jih prejmeš, vsekakor pa je bolje, če uvedeš kontinuiteto, saj se bodo tako oboževalci navadili in bodo z zanimanjem vedno prisotni.
  • Naredi Sam: pokaži tvojim oboževalcem, kako lahko sami izdelajo verižico, si zavežejo šal, izdelajo drugačno majico, naučijo psa trikov, skratka karkoli, kar je povezano s tvojo dejavnostjo in jim bo polepšalo njihov vsakdan.
  • Aktualne novice: se ti je zgodilo kaj posebnega, kar bi rad v hipu podelil z oboževalci? Si na izjemnem dogodku in želiš, da tudi oni začutijo utrip dogajanja? Priklopi se v živo in jim daj priložnost, da so zraven.

Kako ga boš uporabil ti? A že imaš idejo? Napiši mi v komentar, sedaj pa še posrečen video, kako so Facebook Live pričeli uporabljati drugi.